Claim Policy (Urdu)

قابل کلیم ڈیفیکٹ                                                     

بڑے ڈیفیکٹ - (ناقابل مرمت مینوفیکچرنگ فالٹس)

‎‏• سول کو نقصان پہنچنا
‎‏• اپر کو نقصان پہنچنا
‎‏• پیسٹ کے مسائل (سول اپر کی علیحدگی )

معمولی ڈیفیکٹ - (قابل مرمت خرابیاں)

‏• سلائی کے مسائل
‎‏• پیسٹنگ کا مسئلہ (اوور پیسٹ)

ناقابل قبول کلیم

‎‏
• ضرورت سے زیادہ پہننے کی علامات ظاہر کرنے والی پروڈکٹس، جیسے غائب ہونے والے واحد پرنٹس یا غلط شکل والے اپر۔
‎‏• جھریوں والی مصنوعات دعووں کے لیے اہل نہیں ہیں کیونکہ چمڑے کی قدرتی طور پر جھریاں ہوتی ہیں۔
‎‏• جوتے جو استعمال کی وجہ سے اپنی شکل کھو چکے ہیں (مینوفیکچرنگ کی خرابی نہیں ہے)۔
‎‏• استعمال کے ذریعے کھرچنے والی مصنوعات۔
‎‏• آگ، جلنے، گرمی وغیرہ کی وجہ سے جوتے کے تلوے یا اوپری حصے کو پہنچنے والا نقصان۔
‎‏• واحد اور اوپری کو جان بوجھ کر کھینچنا جس کے نتیجے میں چپکنے والے مسائل پیدا ہوتے ہیں۔


کلیم کیسے دائر کیا جائے۔

ہم اوپر درج کسی بھی مسئلے کے لیے 30 دن کی کلیم پالیسی پیش کرتے ہیں۔ •
اگر آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے، تو براہ کرم مدد کے لیے ہماری ہیلپ لائن (03460000128) سے رابطہ کریں۔ •
ہماری ہیلپ لائن سے رابطہ کرنے پر ہماری ٹیم آپ کو واپسی کا لیبل فراہم کرے گی۔ •
براہ کرم واپسی کے دونوں لیبل کو پرنٹ کرنا یقینی بنائیں۔ پارسل کو محفوظ طریقے سے پیک کریں اور اسے ہماری ٹیم کے ذریعہ بتائے گئے اپنے قریبی کورئیر آفس میں چھوڑ دیں اور مشترکہ لیبل کی ایک کاپی پر ان سے وصول کریں۔ •
ہمارے گودام میں پارسل موصول ہونے کے بعد، ہماری کوالٹی کنٹرول ٹیم پروڈکٹ کا معائنہ کرے گی۔ •
اگر آپ کے دعوے کو معمولی نقص کے طور پر منظور کیا جاتا ہے تو پروڈکٹ کی مرمت کی جائے گی اور کیش آن ڈیلیوری (C.O.D) ( 200 روپے) پر شپنگ فیس کے طور پر آپ کو واپس بھیج دیا جائے گا۔ •
اگر آپ کا دعویٰ بڑے نقص کے طور پر منظور ہو جاتا ہے تو آپ کو اس رقم کا ایک واؤچر ملے گا جو آپ نے ادا کی ہے۔ •
واؤچرز کسی بھی وقت استعمال کیے جا سکتے ہیں اور اس کی کوئی میعاد ختم ہونے کی تاریخ نہیں ہے۔ •
واؤچر کی پوری رقم استعمال کی جاتی ہے، جزوی استعمال جائز نہیں ہے۔ •
کیش ریفنڈز کسی بھی آرڈر پر لاگو نہیں ہوتے ہیں۔ •
واؤچرز کو دوسرے پروموشنل واؤچرز کے ساتھ جوڑا نہیں جا سکتا۔ •

اس عمل میں 10 - 15 کاروباری دن لگ سکتے ہیں۔ ہم امید کرتے ہیں کہ اس سے ہماری دعوے کی پالیسیاں واضح ہو جائیں گی۔ اگر آپ کے کوئی مزید سوالات یا خدشات ہیں، تو براہ کرم بلا جھجھک ہماری کسٹمر سروس ٹیم سے رابطہ کریں۔

حتمی فیصلہ کوالٹی کنٹرول ڈیپارٹمنٹ کرے گا۔